PROCEDURA DE RETUR
Cum se poate face returul?
- Prin curier: Produsele sunt trimise spre Triumph Store, Timișoara, Timiș, Strada. Vasile Alecsandri, numărul 8, telefon: 0740114655, printr-o firmă de curierat, la alegerea clientului. Transportul va fi plătit de către client.
Important: te rugăm să incluzi factura în colet alături de produsul returnat. - În magazinele noastre fizice: Poți lăsa produsele într-unul dintre magazinele de mai jos, după completarea formularului oferit de personalul din magazin. Important: te rugăm să prezinți factura în magazin.
- Triumph Mega Mall: București, Sectorul 2, Bulevardul Pierre de Coubertin, numerele 3-5
- Triumph Promenada Mall: București, Sectorul 1, Calea Floreasca, numărul 246B
- Triumph Piața Unirii: Timișoara, Strada Vasile Alecsandri, numărul 8
Important: Retururile trimise prin Poșta Română cu aviz de ridicare nu sunt acceptate.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost primit, fără urme de uzură, deteriorare sau modificări, și cu etichetele originale atașate.
De asemenea, formularul de retur trebuie completat indiferent de metoda de retur aleasă.
În cât timp poate fi făcut returul?
Returul poate fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. În cazul în care comanda este compusă din mai multe colete, returul va fi făcut în 14 zile calendaristice de la primirea ultimului colet.
În cât timp va fi virată contravaloarea produselor?
În cazul tuturor modalităților de retur, contravaloarea produselor va fi returnată în contul bancar specificat în formular, în termen de 20 zile lucrătoare de la procesarea returului.
Produsul cumpărat în cadrul unei campanii promoționale poate fi returnat?
În cazul campaniilor promoționale care presupun cumpărarea a două sau mai multe articole, poate fi returnat și un singur produs, dar se va pierde discount-ul oferit inițial.
Produsul poate fi schimbat?
TriumphStore nu operează schimburi. În cazul în care doriți să schimbați un produs, va trebui să parcurgeți procedura de retur și să plasați o nouă comandă care să conțină produsul dorit. Taxa de transport va fi achitată de către client.
Comanda ta a fost achitată parțial sau integral cu Voucher Electronic?
Pentru comenzile achitate cu voucher electronic, rambursarea contravalorii produselor returnate nu este posibilă. În schimb, îți oferim posibilitatea de a alege un alt produs la schimb.
Compania noastră nu își asumă responsabilitatea pentru eventualele pierderi ale coletelor de către firmele de curierat.
Prin urmare, în situația în care coletul de retur este pierdut de către curier, nu ne angajăm la plata acestuia.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
În cazul unei eventuale erori tehnice cu privire la formularul de retur vă rugam să trimiteți un mail cu informațiile necesare la adresa [email protected].